Цей користувач ще не додав жодної інформації до свого профілю.
Revisior — комплексний сервіс зворотного зв'язку і NPS (Net Promoter Score). Надаємо детальну аналітику сервісу в цифрах, графіках, дашбордах, для повного розуміння ситуації і оперативного її рішення.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.
Допомагаємо бізнесу швидко виявляти і вирішувати проблеми клієнтів. Оперативно реагувати на відгуки з різних каналів комунікації (QR, віджети, Viber, SMS, Email, API, колл-центр) в єдиній системі.
1) отримання зворотного зв’язку з більш ніж 10 каналів (QR, email, Viber, SMS, pop-up, APP, Google, call-центр, чат-боти, CRM…);
2) Інтеграція API з різними платформами;
3) рішення AI & ML для обслуговування;
4) детальна аналітика;
5) унікальний бізнес-процес обробки відгуків;
6) лояльна цінова політика.
Revisior is a comprehensive feedback and NPS service.
We form a positive brand reputation by improving the quality of service.
We help businesses to identify and solve customer problems quickly with our AI/ML. Fast response to reviews from different communication channels (QR, SMS, Email, API…).
We provide detailed analytics of the service for a complete understanding of the situation and its prompt solution.
1) receiving feedback from more than 10 channels (QR, email, Viber, SMS, pop-up, APP, Google, call center, chat bots, CRM …);
2) API integration with different platforms;
3) AI & ML solution for service;
4) detailed analytics;
5) a unique business process for processing reviews;
6) loyal pricing policy.